wstecz
Zbuduj bicepsy, jak Vin Diesel
Fitness

Znasz „Szybkich i wściekłych”? Pewnie kojarzysz potężny biceps Vina Diesla. To nic innego, jak odpowiednie ćwiczenia ramion! Zwykłe pompki to nuda, czas na coś nowego. Wykonując ten trening przynajmniej trzy razy w tygodniu zbudujesz swoje bicepsy od podstaw i podnoszenie ciężkich zakupów stanie się dla ciebie nie tylko łatwością ale i przyjemnością!

Zaczynamy od podnoszenia rąk na boki. Nie musisz używać hantli! Mogą być zwykłe butelki z wodą czy inne dowolne przedmioty. Dobrze sprawdzą się także podłoże warzywa, takie jak ogórki czy cukinie. Możesz nimi machać bez przeszkód! Stań rozluźniony, w lekkim półprzysiadzie. Pochyl się do przodu. Następnie unieś ramiona na boki. Przytrzymaj chwilę i bardzo powoli opuść. Pamiętaj, im wolniej opuszczasz, tym twoje mięśnie lepiej pracują! Pracuj przez 1 minutę.

Kolejno przechodzimy do zginania ramion w łokciach. Ponownie stań wygodnie, w lekkim rozkroku. Zaczynamy od trzymania rąk wzdłuż tułowia. Następnie zacznij rytmicznie podnosić ręce. Tylko do łokci! Same ramiona muszą przylegać do ciała. Powtarzaj to ćwiczenie przez 50 sekund.

Czas na boksowanie! Stoimy wyprostowani, pewnie na ziemi. Stopy szeroko. Wyobraź sobie, że przed tobą stoi twój największy wróg. Uderz go! Boksuj z całej siły po prostej lub po skosie. Pamiętaj, by zachować swoje tempo i rytm. Nie daj się wyprowadzić z równowagi. Wymachy obiema rękami są jednym powtórzeniem. Boksuj przez 1 minutę.

Wreszcie docieramy do ostatniego ćwiczenia! Stajemy prosto, nogi w lekkim rozkroku. Ręce wzdłuż tułowia. Podnoś ręce na wprost, przed siebie. Tak, obie za jednym zamachem! Następnie powoli opuść. Banalnie proste, prawda? Powtarzaj przez 1 minutę.

Te cztery proste ćwiczenia pozwolą ci zbudować silne ramiona! Powtórz cały zestaw 3 razy w ciągu jednego treningu, a efekty zobaczysz bardzo szybko. Możesz ćwiczyć zarówno w domu, jak i na siłowni. To nie ma znaczenia. Ciesz się aktywnością fizyczną!